BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 21, 2010

DOA-DOA

DOA PENGUNCI HAFALAN

1
وَإِذنَتَقْنَاالْجَبَلَفَوْقَهُمْكَأَنَّهُظُلَّةٌوَظَنُّواْأَنَّهُوَاقِعٌبِهِمْخُذُواْ

مَاآتَيْنَاكُمبِقُوَّةٍوَاذْكُرُواْمَا فِيهِلَعَلَّكُمْتَتَّقُونَ

Dan (ingatlah), ketika Kami mengangkat
bukit ke atas mereka seakan-akan
bukit itu naungan awan dan mereka
yakin bahawa bukit itu akan jatuh
menimpa mereka (dan Kami katakan
kepada mereka):` Peganglah dengan
teguh apa yang telah Kami berikan
kepadamu, serta ingatlah selalu (amalkanlah)
apa yang tersebut di dalamnya supaya kamu
menjadi orang-orang yang bertakwa `.
(QS. 7:171)

0 comments:

KOLEKSI NOVEL 1

KOLEKSI NOVEL 2

KOLEKSI NOVEL 3

KOLEKSI NOVEL 5

KOLEKSI NOVEL 6

KOLEKSI NOVEL 7

KOLEKSI NOVEL 8

  • Mr. Selfish, Mrs. Selfie [ 17, 18, 19 ] - FIRDAUS semakin menghampiri. Hana pula semakin jauh mengundur. Dari berbaring, Hana terus terbangun dari sofa. Nafas Firdaus mulai kedengaran berat. It...
    4 years ago
  • Rant - Assalamualaikum... Here I give you a small gift from me to you!! Taddaaa!!! Penerbit Kaseh Aries buka pre-order with harga diskaun. Please!! Please get ...
    6 years ago
  • Hati Yang Terluka 46 - Assalamualaikum semua. Ok seperti yang dijanjikan ini post bab kedua terakhir. Kalau terkurang ke apa min mohon maaf ye. Dah lama tinggal dunia mengarang b...
    9 years ago
  • Imani 1 - [cerpen pendek] “Asal?” Geleng.Tak tahu.Dia tak tahu nak bagi justifikasi apa tentang situasi yang dihadapi.Ini ke yang orang cakap bosan?Takkanlah.. “Ad...
    10 years ago
  • CINTA DI MATANYA (XVIII) - Suasana yang agak meriah di tingkat bawah jelas di pendengaran Kira. Sedikit pun tidak menarik minatnya untuk turut bersama. Sejak petang tadi abang dan ka...
    12 years ago
  • Gelora Hati 21 - Beratnya permintaan mama..Aku semakin takut dengan diriku…Aku tak sampai hati nak menghampakan mama..tetapi..jika aku di sini..aku takut aku tak dapat kawa...
    12 years ago
  • ~Doa~ - Aku tak punya apa-apa Untuk membuatkan kamu faham Aku tak punya apa-apa Untuk memujuk dirimu Aku hanya punya kenangan Dan kini bersandar Cuma pada harapan...
    14 years ago
  • Bab 47(AKHIR) - Kakinya berjalan di lorong sepi itu. Sesekali memori menerjah fikirannya. Sudah empat tahun berlalu sejak X-Music dibubarkan dan ahli-ahli mereka pergi m...
    14 years ago
  • Hadirmu, takdirku6 - Bab6 Jeffry memerhatikan Hana dari jauh. Dia duduk di dalam keretanya. Hana berkerja seperti biasa di kantin. Sejak seminggu lepas, dia yang menjadi pelan...
    15 years ago

KOLEKSI NOVEL 9

KOLEKSI NOVEL 10

KOLEKSI NOVEL 11

KOLEKSI NOVEL 12

koleksi novel 13